onsdag och 1 dag kvar .


idag har varit en bra dag .
jag har fått prata med sandran .
jag har fått fika med fridan .
jag har fått shoppat ...

... och ikväll har jag och gollan bokstavligen LEKT! vi har spelat xbox och fjantat oss med fantastic 4- gubbarna i spelet! herregud jag skrattade så jag grät och vi var båda överens om att vi nog var rätt så "störda" när fantastic 4 karaktärerna fick dansa runt ett skrivbord i spelet till våra stämma av "så går vi runt en enbärsbuske, enbärsbuske..." !

ajja tack gollen för en mysig spel-kväll! din och min humor slår nog det mesta när vi sätter igång på riktigt :)
längtar redan tills nästa gång då vi ska fortsätta äventyret
just nu värker tummen av allt klickande!

imorgon ska jag träffa min min miiiiiin petra på nova<3


2009-12-30 @ 02:01:28 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Nannis

"Så går vi runt kring en enebärebuskse, enebärebuske, enebärebuske" :-)!!! Okej då, du passar så bra i blått, så det är ok att du väljer den tantan :-)! Tack för igår min darl! Ses imon :-) wihohoho! Har sett att det blir bordsplacering..mouhahhaha!

Pussen


2009-12-30 @ 16:58:15
URL: http://nannishultzen.blogg.se/

Postat av: malin

Ser ut som du har haft fullt upp, hunnit fixa allt inför morgondagen?? ska bli så kul, vi är riktigt laddade!!!=)

PUSSSS


2009-12-30 @ 21:29:54
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen