juldagen .


jag är fortfarande kvar hos pappsen och elisabeth. ska snart få köra en splittrans ny BMW 5 GT till malmö som pappa köpt. den är underbar att titta på och säkert helt magisk att köra. elisabeth ska köra den hem från malmö igen! såååå skönt att slippa åka det tråkiga pågatåget. min egna bil arne lämnar jag här då vi snart ska åka skidor och min bil har oftast oturen att bli kvaddad i malmö när jag åker bort :-( så den får stanna här tillsammans med lisan!


bilder från julafton:













 

IKVÄLL BLIR DET BIO (AVATAR) MED ÄLSK!!!!

 


2009-12-25 @ 11:51:59 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Nannis

Det går bra om jag får ärva denna BMWn istället för M5an, det är okej :-P! Läste att Avatar var bra, då ska vi absolut se den :-)!

Får ses snart min snolla!

Pussen


2009-12-26 @ 11:02:57
URL: http://nannishultzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen