julafton .

the big day julafton är ö v e r ! för den första gången i mitt liv har jag inte stressat med julklappar eller personer jag ska besöka detta året . allting har varit sådär perfekt lugnt och så även ikväll.

måste erkänna att fira jul med 2 små barn är en riktig stämmningshöjare- vi har alltid en tomte men det är extra kul när det finns någon i rummet som faktiskt tror tomten är på riktigt!

vi var 21 personer ikväll och trots det gick det lugnt och hur mysigt som helst till! nu ska jag ringa min andré som inte var med och var såå saknad :-(

som vanligt blev jag halvmätt på julmaten (som ratas av mig) och proppmätt av gröt och julgodis!

jag ska sova i elvas rum där pappa och elisabeth byggt ihopa en våningssäng som jag....och lisa nu ska inviga! här kommer vi sova jääätteskönt! lisa har redan börjat...

bilder kommer imorgon ...


2009-12-25 @ 01:26:57 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Lina B

Åh så mysigt,men typiskt dej att rata julmaten fröken falukorv..;)Vi hade oxå såååå kul åt Alma som bara lyste av lycka när tomten kom :D


2009-12-25 @ 08:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen