hår som silke .

idag fick jag mina produkter från bangerhead! jag har nästan precis använt dem allihopa! plattången är fantastisk! min gamla ska fridan få som inte har så höga krav på det dära med skönhetsprodukter o dylikt! :-) (jag har nämligen tappat min gamla plattång i golvet så många gånger att den "biter ihop" snett!)

nu är jag hos A och vi ska snart se en film och vila min hals!!!!

 

ojoj vad sandran inte skulle varit i barcelona nu när hennes älsklingar (westlife) uppträder i idol :-)
sverige - barcelona 1-0


2009-12-04 @ 21:25:18 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Whaaaat!? Var Westlife på Idol!? Varför var dom inte i i Malmö istället!?!? Nu blev jag väldigt besviken... :(


2009-12-07 @ 10:13:47
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Jag är också sugen på ny plattång faktiskt.. Vilket märke köpte du!?


2009-12-07 @ 10:14:31
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Jaaa jag lånade hans jacka hihi. Ja det var en mysig familje-weekend! Det fanns ingen alls bra shopping tyckte jag, och dessutom var det skitdyrt.. En klänning på H&M som kostar 199 kr här hemma kostade 34,94 euro där, galet! Köpte bara en skitsnygg ring haha. Jaaa GAMA verkar skitbra, har funderat på en sån faktiskt, får se om jag får tummarna ur hehe. Ja det är trist att vara hemma i detta sugiga vädret!! Puss puss


2009-12-07 @ 21:52:23
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen