fredag .

igår träffade jag mitt hjärta för första gången på 2 veckor (!!!!) . galet mysigt var det att ses igen! anledningen till att vi inte setts är andrés 3 tentor som han hade på 1 vecka. stackaren men han verkar ha lyckats bra efter massor med pluggande :-D så nu är vi ganska busy med att bara umgås och njuta av vad julen har att komma med!

idag har vi varit på stan hela dagen, lunchat och köpt julklappar! och nu sitter vi hemma hos A efter en utsökt måltid som hans pappa lagat! lussebullar och kaffe latté åker just nu ner i min maaaage!
imorgon blir det att fortsätta leta julklappar- jag älskaaaar det! lite mindre folk kunde det ju varit!


2009-12-18 @ 21:27:50 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Åååh vad mysigt att ses efter så lång tid!!! :D


2009-12-18 @ 22:13:43
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen