den bästa onsdagen .


idag har varit en fantastisk dag!
min älskade, bästa och finaste PETRA kom hem till mig- vi lagade lasange, pratade och åt massa lussebullar! 6 månader utan henne, då hon varit i sydafrika och pluggat, tog cirka 4h att prata igenom plus en massa annat sverige-skvaller! jag är så tacksam att jag har kvar mina 2 barndomskompisar för de vet allt om en och det är ibland väldigt skönt! petra och jag har gått igenom så mycket så det är skönt när man bara kan säga "ja du vet ju redan den historien" om allting! jag hoppas vi hinner ses lite i jul innan hon åker hem till växjö igen :-(

som om kvällen hade nått sin topp där traskade jag över till fridan med en påse med oanvända kläder från london jag inte ville ha längre. fick en 10 minutare med henne och johan och därefter bar det hemåt i detta mysiga snökaos. som om dagen inte kunde bli bättre hittade jag denna underbara julklapp i brevlådan! varför händer detta mig? :

har någon av er någonsin sett att det stått skatt att få tillbaka på er skattesedel?
tror nämligen det är ett hitte-på! *suck*


2009-12-17 @ 00:19:51 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Hihi tack, du som är söt ju! :) Vad mysig kväll du verkar ha haft gumman (förutom skatten..). puss


2009-12-17 @ 09:37:25
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen