thailando .

tack alla söta vänner <3 för alla fina sms/kommentarer idag ! ni är guld värda !

vi hörs när jag kommer till thailando- för ja, jag ska blogga :-) andré is not happy about it though ;-)
han sa att jag fick uppdatera MAX en gång/ dag. HAAA!
 
nu lagar jag köttfärssås . muuums !
andre´s pappa kommer om en timme !

ps idag hjälpte jag en kaninunge som blev jagad av en katt . wiiie jag höll den i mina händer !!
dock vet jag inte om den kommer klara sig- den liksom ramlade åt sidan var gång den sprang.
men jag skrämde katten med ringklockan på cykeln och satte ungen i en buske i närheten, den var nämligen nedskrämd nere i en trappa :-(




vi hörs igen den 3 augusti då vi är framme 6 på morgonen (kl 0.00 på er tid!! !!!!)


2009-08-02 @ 10:13:29 Länk ett liv var det ja Kommentarer (4) T ()



Kommentarer

Postat av: Daniel


2009-08-02 @ 13:25:52

Postat av: Daniel

Ni får ha det bra i värmen!

Tips åk en dag till koh samet som är en lite ö inte så lång bort. vi bode där en vecka och där är riktigt fint.


2009-08-02 @ 13:29:08

Postat av: malin

hoppas flygresan gick bra och att ni har fint väder!!=)

puss från en som jobbar, suck...


2009-08-02 @ 23:32:55
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Lina B

Åh vad jag drömmer mej bort till Thailand med dej, e just nu barnvakt till 2 tjuriga 3:åringar som snart gör mej galen...!Hoppas flygresan gick bra, fick du ta mkt drugs för att klara den eller? ;)


2009-08-03 @ 11:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen