light house .

igår var en heldag- poolen, mini-golf och sedan middag ute vid stranden här i byn! bilder följer:

från mini-golfen:
t






när vi gick mot restaurangen var det något jippo utanför, artister och massa spel! andré vann då när han kastade pil på ballonger topvinsten och så  fick jag välja vad jag ville (andré är sötast!!) (är inte det allas dröm då de säger "du får välja vad du vill på alla hyllor!...nåja iaf min dröm sedan jag var ett litet barn) så jag valde en jätte söt hund som liknar en hund som går utanför vår byggnad som sofie och anne döpt till Limpan då de varit här- därför döpte jag och André min nya hund till Limpan för de ser likadana ut i täckningen =)

från restaurangen "Light House":

när vi hade ätit 3 rätters för 250kr (vitlöksbröd, fish and chips och dessert) gick vi och kolla på artisten (som var sodär bra) och andré spelade mera, och vann!!! jag fick välja ett till gosedjur så det blev en hello kitty! jag ville andré skulle spela mera men då påminde han mig att vi faktiskt ska ta hem allting med!
sofie, fish and chips:en var verkligen döögo ju!

idag ska vi till en strand som heter navy beach, mer om det senare ...
taxin kommer vilken minut som helst och jag måste äta frukost och smörja in mig med solfaktor!!!


2009-08-14 @ 04:53:56 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Åååh vad duktig du är som vann! :D Och vilka söta vinster!! Fy fan vad jag kommer känna mig blek bredvid dig när ni kommer hem... :( Puss gummsi


2009-08-14 @ 09:34:59
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen