söndag och vi ska hem .

igår var vår sista heldag här i thailand. vi började dagen med att gå inne i pattaya lite, tittade i affärer och bara strosade runt. sedan gick vi ner til stranden och A åkte jetski och jag tog då en fotmassage för 20 kr i en halvtimme (galet skönt). samtidigt som jag fick den fotade jag min lyckliga pojke :):


när vi kom hem badade och busade vi i vår pool:

på kvällen gick vi till light house restaurangen igen :)

vi åt vitlöksbröd och vårrulllar till förrätt
jag åt spaghetti till huvudrätt
andré tog pepparstek
jag tog crepés till efterrätt
=
225kr
helt perfekt!





JAG ÄLSKAR MIN ANDRÉ SÅ MYCKET OCH KAN INTE FATTA ATT 2 UNDERBARA VECKOR TILLSAMMANS SNART ÄR ÖVER. VI HAR VERKLIGEN HAFT DET SÅ BRA- BÄTTRE ÄN NÅGONSIN.
Ingen semester innan slår denna!

(Jag älskar att få vara med dig 24/7 älskling!
tack för dessa veckor- du är finast!)


SVERIGE,  vi ses snart! :)
klockan 9 cirka imorgon lär vi nå sverige!
taxin hämtar oss kl 20.00 thaitid ikväll ( 15.00 hos er )
kl 01.00 går flyget! (20.00 hos er )


2009-08-16 @ 06:18:01 Länk ett liv var det ja Kommentarer (6) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Men Lina, jag har inte kommenterat hennes skor.. Jag var ju hemma hos henne precis efter att hon hade köpt dom.. Det är ju nån Sara som har kommenterat! Nä det är inte så mkt sol här hemma, fast ser ändå ut att bli ganska bra idag, fast ska ändå jobba så mig kvittar det vad det är för väder hehe. Ses snart hjärtat. Puss


2009-08-16 @ 06:27:44
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Mia

Ja ni verkar verkligen ha haft det bra där! Nu lär du väl vara riktigt brun din fuskis :)



Ja jag har ju gått bredvid nu 4 gånger tror jag. Måste gå bredvid på morgonen också bara. Men jovisst, ny saker är ju alltid kul o spännande.. :)

Höres o ses gumman!!! PUSSS


2009-08-16 @ 10:10:45
URL: http://mihas.blogg.se/

Postat av: malin

Tänk att det redan gått 2 veckor, kan inte fatta att tiden gått så snabbt. Det har vatt jätte kul att följa en resa i underbara Thailand. Hoppas vi ses snart!!=) Puss


2009-08-16 @ 11:38:38
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Lina B

Välkommen hem!!!


2009-08-16 @ 13:24:59

Postat av: Anonym

Nu kör jag igång en tävling i samarbete med Stellakei.

Där du kan vinna en par snygga solglasögon =)

Till ett värde av 699:-



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-solglasogon.html



Var gärna med

Kram//M


2009-08-16 @ 15:58:57

Postat av: Sandrix

Ja skorna är skitheta! Hihi jag lovar att ge dig en riktig bamsekram!


2009-08-16 @ 17:23:34
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen