shopping i all ära .

igår var en dag fylld med shopping- 10 timmar lyckades vi hålla på och vet ni- André klagade inte en enda gång- han t.o.m hittade saker åt mig :-) så vi hade med andra ord en toppen-dag som vanligt här nere. idag har vi legat vid poolen- ska snart äta lite lunch- spaghetti med köttfärssås som vi lagar i vårt kök. sedan blir det lite minigolf på det!

bilder från gårdagen:











alla ni som ska till festivalen imorgon- HA SÅ KUL FRÅN OSS MED! :-)
vi längtar faktiskt lite hem nu, ta en öl/cider på stan (o titta på alla människor som trängs utanför!) och bara sitta och snacka med vännerna! men vi hinner ju njuta av festivalen tis-ons-tors och fredag! så det räcker nog! :)

ha en bra dag alla underbara vänner där ute!
:) :)


2009-08-13 @ 09:04:48 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Daniel

Jag antar att du upprepar det här med PARADIS och UNDERBART bara för att jäklas.


2009-08-13 @ 16:34:13

Postat av: malin

Oj 10 timmar, det var duktigt gjort, ni måste var jätte trötta efter det!

Jag ska förmodligen till festivalen på lördag, ska på tjejmiddag hos en som bor vid möllan. Så jag antar att vi antingen sticker till festivalen eller så går vi till något ställe och skakar rumpa, hihi!=) Saknar er ju, vi måste ses när ni kommit hem, vill se allt ni shoppat!!=) puss


2009-08-13 @ 21:04:42
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: friiidaa

hej! gud va roligt att ni har det såå underbart! när jag nämnde för johan om vad våra sms innehöll så blev han helt stel och sedan sa han, boka inte upp nästa helg för då ska vi fira din födelsedag. mer än så får jag inte veta och är otroligt nyfiken. men bara så du vet!! vi har ju massa andra dagar att umgås!! nu tycker jag de får vara nog! KOM HEM NU!<3


2009-08-13 @ 21:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen