skidresa 2% klart ,,,

tittat väldigt mkt på skidresor idag och fått hjälp av en super gullig mette från norge som jobbar med detta! hon har hittat den bästa lägenhet man kan tänka sig för 12 personer- jag blev sååå glad tills jag läste vart den låg- Bad Gastein.... inget ont om Bad Gastein- allt var toppen där men vill vi dit igen? tror knappast det..man vill känna på nya nedfarter ju :) men men det var synd..har bett henne leta vidare! det är inte jätte lätt att fixa lägenhet där nere, lättare med hotell men det vill vi inte ha!

alla ni som läser detta kan börja komma på ursäkter till varför ni inte ska med för snart kommer inbjude-sms:en ! wiiihooo! jag längtar iaf ihjäl mig! älska sommar- och älska vintersemestrar! :-)

nu sötnosar, ska jag träna! hörs nog senare ....

är den inte fin *suck* ?


2009-08-24 @ 17:48:25 Länk ett liv var det ja Kommentarer (6) T ()



Kommentarer

Postat av: Daniel Larsson

Jag är pank men ska med!!!


2009-08-24 @ 20:20:25

Postat av: malin

Klart att jag tyckte att det var kul, annars hade jag inte gjort det. Jag hade lika gärna kunnat köpa färdigmålade glas, om jag inte tyckte det var kul. Man jag älskar att pyssla, speciellt att måla.

Skidresa, låter spännade.....och dyrt!?!?

puss


2009-08-24 @ 21:04:39
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: malin

Okej, jag förstår att det kostar en del, bara liftkortet kostar väll ca 1000:-?!?!

Det är okej på jobbet, det är rätt så lugnt just nu + att nästan alla är tillbaka från semestern.

En vecka till sen börjar väll du skolan igen eller?

puss


2009-08-24 @ 22:21:47
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: friio


2009-08-25 @ 21:09:22

Postat av: frida

hahah du ser hur det blir när jag ska skriver komentarer. haha. jag skaaaa med, pengar får jag trolla fram!


2009-08-25 @ 21:10:52

Postat av: nalle

Här kan ni boka mängder av lägenheter i alperna, Frankrike, Italien, Schweiz och Österrike


2009-09-05 @ 12:53:04
URL: http://www.ingrid-hotell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen