home sweet home .

HEMMA i min mysiga lilla lägenhet! :)

wihooo känns faktiskt fantastiskt. vi har som alla läst, haft en fantastisk semester och vi trodde nog inte det skulle kännas SÅ HÄR skönt att faktiskt komma hem men som tur är gör det det.

solen skiner, andrés mamma mötte oss på kastrup innan hon skulle jobba, andrés snälla pappa hämtade oss på svågertorp och skjutsade mig ändå hem till dörren och det bästa utav allt- de har börjat bygga upp mitt kök igen så jag har nu köksluckor =) jag är såååå glad. detta betyder att alla tallrikar, glas, skålar etc ska ut från vardagsrummet och in i skåpen. äntligen ordning och reda !

klockan 13 idag väntar ännu mer kuliga saker för då ska jag till frisören och fräscha till håret efter allt klor och sol- ska klippas och slingas lite!

efter det ska jag möta upp sötfridisen i stan för en fika och få reda på vad som hänt här hemma!

lägenheten är så tyst, helt van vid att vara sambo nu ju :-( saknar min plutt fast han bara är 7min härifrån! men det är en underbara känsla att sakna då det gäller den här sortens saknad!

iaf flygresan gick bra (trots mkt turbolens)- vi flög ju över natten så det var mörkt och behagligt i planet och relativt tyst (en nyfödd bebis tokskrek hela natten så alla i planet fick känna på hur det var att vara nybliven förälder)

nu ska jag lägga mig i min säng en stund, trots att jag sovit en del på planet känner jag mig lite dåig nu så 1 eller 2h innan frisören ska nog göra susen!

ikväll vill jag till festivalen- får se om jag får med mig lite folk dit!

ett stort tack till er tappra läsare som skrivit till oss i thailand- vi har båda 2 tyckt det varit jätte skoj att läsa era kommentarer!


så trött ser jag inte ut väl?
fast kan tänka mig jag kanske luktar?
spendera en hel natt + morgon (thaitid alltså) i ett plan
brukar inte resultera i att man känner sig särskilt nyduschad.






2009-08-17 @ 09:18:29 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Åååååh VÄLKOMMEN HEM!!! :D When can I see you!?


2009-08-17 @ 11:05:56
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Wiiie! Jag är ledig idag, jobbar 16.00-19.00 tisdag-onsdag-torsdag, ledig fredag-lördag-söndag.


2009-08-17 @ 11:50:08
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen