GRATTIS PAPPA !

guideturen fortsätter . idag ska vi göra malmö stad- SHOPPPPPA ALLTSÅ! skulle eg till bjärrred/lomma o bada, kollla långa bryggan och äta glass men de känner för att shoppa och då ska de få det ! :)

ikväll ska jag till svarte och lämna lisen fisen hos farmor o farfar (som bor i pappas hus när de är iväg) . tar nog tåget tillbaka så min bil kan stå där de 2 veckorna vi är borta ! imorgon åker vi- jag och älsklingen till thailando å det ska bara vara vi två i 2 hela veckor. wiiiiiiie vad jag börjar längta nu då ! flygturen är inget jag längtar över dock, 10h när man är flygrädd är inget att leka med men har mina piller, haha så det ska förhoppningsvis gå smärtfritt !

IDAG FYLLER VÄRLDENS BÄSTA PAPPA ÅR ! GRATTIS PAPPS!!!



2009-08-01 @ 10:41:16 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: malin

Shit ska ni till Thailand redan i morgon, snacka om att jag är avundsjuk!! Ni kommer få det hur skönt som helst!! Sola,bada och shoppa en massa för mig också!!=)

pusssss


2009-08-01 @ 13:46:58
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: malin

Shit ska ni till Thailand redan i morgon, snacka om att jag är avundsjuk!! Ni kommer få det hur skönt som helst!! Sola,bada och shoppa en massa för mig också!!=)

pusssss


2009-08-01 @ 13:47:43
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen