fredag .

hej hopp!
uppe med tuppen idag så jag ska kunna somna ikväll och vara pigg tills imorgon för då händer det mycket vill jag lova!

jobb 7-14 elva kalas 14-17 25 års fest 18.30-01.00 (!!!)
men det ska bli KUUUUL!

jag håller på o betalar lite räkningar och ringer viktiga samtal denna morgon! vid 11.00 ska jag äntligen få träffa sandrixen som jag inte träffat på ca 4 veckor! galet hur det kan bli men mkt har ju att göra med att jag faktiskt varit ute och rest ;-) vi kommer väl gå lite på festivalen- sista dagen idag ju! rätt skönt det oxå, särskilt då man bor i malmö :) i år börjar den nästan vid min lägenhet ju.



nu ska jag packa in elvas presenter så det är klart <3

ps förresten blev lilla friday kidnappad av sin johan i morse kl. 5.20. fick ett sms då de var på sturup och de ska åka till PRAG för en romantisk weekend! SÅÅÅÅ NICE! frida fyller snart år så detta var hennes present! johan är verkligen romantisk!


2009-08-21 @ 08:45:45 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen