familjen .

så ja gott folk- då är all stress över och lina skall faktiskt börja packa eftersom hon åker till thailand kl 11 imorgon . suck . varför varför hamnar jag alltid i denna sitation? sista-minuten packa är det värsta jag vet men jag hatar att packa i förväg oxå ! undrar om man kan hyra in en som kan packa åt en, fast antar att man ändå måste skriva ner en lång lista så de inte missar ngt .

nåväl andré har redan packat och är nu på fest hos linda o martin och roar sig . sötnos-frida är där oxå och jag vill oxå men måste som sagt packa och kl är 22.44 och jag kom precis hem från svarte där lisa nu ska bo i 2 veckor- saknar pyran redan :-( hoppas hon klarar sig fint där nere med f.mor och f.far. kusinerna var oxå där nere ikväll så vi åt en god middag och bara myste- det var längesedan jag träffade dem så det var himlans trevligt må jag sige !

iaf..idag var sista dagen som familjen varit här och det var verkligen omtumlande att säga hejdå till dem. hur ska man förklara kärleken man får till dem som ställer upp som mest när man är 19 år, vilsen i ett stort land och inte känner ngn? de betyder allt för mig- de är ju min andra familj och vi har haft så kul och mysigt dessa dagar vi har umgåtts! i 365 dagar såg vi varandra varje dag, de var de som stöttade mig då jag var ledsen, det var de som kom med frukost på sängen när jag var sjuk och det var de som gav mig den fysiska kärleken det året <3


lunch på gustav adolfs torg idag:

annika o kalle tog en promenad med lisa igår kväll:


jag är lycklig lottad som faktiskt har två familjer och det bästa är att jag och andré ska dit nästa år- de bjöd nämligen in oss idag- de har ett helt rum tomt då eftersom de inte skall ha fler au pairer ! jag längtar ihjäl mig redan! annika var världens sötaste och sa idag då jag lämnade dem "i wanna stay here with lina" när jag hade gått bakom muren och de inte visste jag hörde. då kom tårarna ! meeen de ska träffa alla sina andra au pair flickor i resten av sverige och kommer såklart få det jätte bra där med! men idag var en speciell dag- anna sa mkt fina saker om mig som verkligen berörde och det kändes verkligen som det inte är ngt hon säger till de andra au pair tjejerna . så ja, det värmde och tårar kom ! gud vad jag saknar dem redan :-(

bilder kommer later- ögonen svider av trötthet men packning måste göras .. och jag tvättar..kl 22.53 på kvällen! hoho! :)

shoppingen från idag:

allt rea:
hoodar från stadium (helly: 499kr , reebok 399:- ! halva priset!
 kjol från esprit (nu:279kr då:499kr) .




2009-08-01 @ 22:53:15 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: jeppe

Ha en trevlig resa!!! Jag är inte alls avundsjuk=)


2009-08-02 @ 02:36:41
URL: http://jeppel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen