ville viking .

sören, min ipod hängde sig när jag hade 400meter kvar. sån besvikelse eftersom jag håller på med nike+ challenge men men bara att ta nya tag . min runda registerades alltså inte . eller ngt har registretas men inte tid eller distans (det viktigaste) sprang iaf 5km och gick de 2 sista . kändes helt omotiverande o springa utan musik faktiskt . för övrigt är jag helnöjd med min ipod utrustning . den peppande rösten är guld värd . hon talar om hur mkt man har kvar bland annat ! då kämpar (iaf) jag lite extra !

nu ser jag färjan 2 . älskar verkligen det programmet ! håkan är drömmen alltså . så knäpp så han blir rolig och det bästa är, att han inte fattar det själv ! ville viking var ngt pinsam bara . ajaj !

imorgon är det skola 10.30-12.00 . lugn dag sedan ska jag hem o plugga lite..först en liiiten runda i stan *hihi* .

underbara väder- staaaannna !


träning är livet !



2009-04-13 @ 20:55:08 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Haha Ville Viking var ju söööt! :) Och Håkan är ju inget annat än pinsam hehe. Jag vet inte vilket lag som vann, det var lite olika, vi var många lag, 6 stycken tror jag. Mitt lag vann iaf inte haha. Puss gumman


2009-04-13 @ 21:01:05
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Nä Ville Viking vad inte rolig, men han spanjoren är ju så jäkla söt som verkligen försökte, han var ju bara vikarie hehe.


2009-04-14 @ 08:39:18
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Mia

haha jaa träning är livet :)


2009-04-14 @ 08:53:34
URL: http://mihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen