sovmorgon var det ja .


igår var jag handledare för en tjej på jobb som ska lära sig kassan .
stod bakom henne från 9-12 . var rätt skönt sätt att börja dagen .
resten av dagen bara sprang förbi igår på jobb .
tur det för det var mysig grillning som väntade på kvällen =)

underbart väder var det i flyinge .

underbart snygga på just det här kortet =)
sebbe och emelie .

daniel , ola o sebbe grillar .

den bästa kaffe lattén på länge .
gollan gör den riiiktigt bra !

det var den sovmorgonen .
gick o lade mig kl 2.00 inatt och 8.30 i morse kom målaren :-( UTAN ATT RINGA INNAN ! hm !
meeeen nu är han igång . väggen är nu målad samma grön färg som tapeten .

gick och la mig närhan gick vid 11.30 och sov till 13.00 tillsammans med min prins .
såååå skönt !
ska plugga b uppsats idag men lite ska jag njuta av vädret med .


2009-04-26 @ 13:52:33 Länk ett liv var det ja Kommentarer (6) T ()



Kommentarer

Postat av: Mia

Kul o träffa dig igår vänne, like always :)

Snygga foton ;)

Har precis ätit fruktsalld, gjorde den igår, så den hade stått till sig riktigt bra :)

Ses på lördag igen, och hål utkik på resorna!! :):)

Puss Puss


2009-04-26 @ 15:35:41
URL: http://mihas.blogg.se/

Postat av: Lina B

Vad skönt att veta att det inte bara e jag som ska plugga tråååkiga B-uppsattsen idag ;)


2009-04-26 @ 16:00:49

Postat av: Emelie

Jaa tack för den förtjusande bilden.. ;P Du ska få igen nästa gång vi ses ;)


2009-04-26 @ 16:09:12

Postat av: Lina

Haha varför gör ni sådana miner då???? Va va va ?=)


2009-04-26 @ 16:14:31
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Postat av: Emelie

Hehe vaa då miner vi gör väll inga miner?? vi ser ut så :)


2009-04-26 @ 17:54:39

Postat av: Lina

Ja då behöver jag inte få igen ju =) om det är så ni ser ut ! hahahahahaha! Jag har fler fina bilder på er i mobilen muhahahha :D


2009-04-26 @ 18:50:47
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen