utmanad !

edona din tok, nu har jag nattgöra . är iaf utmanad : here it goes:

1. Hur gammal är du om fem år? 28
2.
Vem var den sista du träffade? Frida eller snälla pratglada tantan jag snackade med när jag var ute med lisa nyss .
3.
Hur lång är du? 163
4. Vilken var den senaste film du sett?  Seven pounds med Willan Smith
5.
Vem ringde du senast? Frida
6.
Hur löd ditt senaste sms och till vem? Jaså? Då får du tänka tills imorg:) . Det var till Lina B.
7. Vad är helgens planer? Jobb, födelsedagsfest för tjejerna + familj .
8.
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Olika faktiskt...börjar tröttna riktigt mkt på sms .
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Sepererade- aldrig varit gifta .
10. När såg du senast din mamma? 1 vecka sedan kanske . Ska träffa henne imorg =)
11.
Vilken ögonfärg har du? Grå/grön
12. När vaknade du idag? 5.46
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja Lisa eller ja, pappa hittade henne !
14. Vilken är din favoritplats? I NEW YORK for sure .
15.
Vilken plats föredrar du minst? Bajamajor eller i en läskig karusell :-(
16.
Var tror du att du befinner dig om tio år? Svensson-liv precis som Lina B =)
17.
Vad skrämde dig som barn? Skräckfilmer med dockor o clownar.
18.
Vem fick dig att skratta senast? Emelie när hon skrev att en viss bloggerska trodde hon var Elin Kling .
19.
Är du för ung för att äga vinylskivor? Haha ja. Jag är inte en sådan som går o fyndar sådant på loppis.
20.
Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21.
Sover du med eller utan kläder på dig? Flanellpyjamas- hela kittet! Sexy!
22.
Hur många kuddar har du i sängen? 2
23.
Hur många landskap har du bott i? 1 landskap , 1 stat
24.
Har du någon gång spytt på någon?? Haha nej faktiskt inte ! Eller jo, kanske som barn!
25.
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota på mig. Skor på andra !
26.
Är du social? Ja både och. När jag känner för det typ!
27.
Vilken är din favoritglass? Ben och Jerry´s cookie dough
28.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spara...tråkigt svar va? =)
29.
Tycker du om kinamat? Ja fast föråt mig på det i Usa så äter helst inte det .
30.
Tycker du om kaffe? Dyrkar det!
31.
Vad dricker du till frukost? MJÖLK! Äpplejuice.
32.
Sover du på någon särskild sida? Alltid ytterst om det är en säng som står intill en vägg .
33.
Kan du spela poker? Ja min älsko har lärt mig !
34.
Tycker du om att mysa? Bästa som finns, fast i lagom doser =)
35.
Är du en beroendemänniska? Godisberoende =)
36.
Känner du någon med samma födelsedag som din?Nä...
37.
Vill du ha barn? Ja helt klart, inom 6-7 år ...
38.
Kan du några andra språk än svenska? Engelska o tyska !
39.
Har du någonsin åkt ambulans? Minns ej om jag gjort det som barn men tror inte det ?????
40.
Föredrar du havet eller en pool? Poolen
41.
Vad spenderar du helst pengar på? Klänningar och resor !
42.
Äger du dyra smycken? Ja men köper ej dem själv .
43.
Har du någon gång testat narkotika? Nej *stolt*
44.
Vad var det senaste du stoppade i munnen? Kanelbulle
45.
Vem är den roligaste människan du känner? Många...bagaren, joel, massa komiker på fotbollen etc .
46.
Välj ett ärr på din kropp? På vänsterhanden
47.
Vad har du för ringsignal? Akon- Wanna be starting something
48.
Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? På vinden hos brossan!
49.
Flirtar du mycket? Inte nu längre men förr höll jag på som tusan !
50.
Vart togs din profilbild? Har ingen...
51.
Kan du byta olja på bilen? Nej men fylla på kan jag !
52.
Har du fått fortkörningsböter? Ja fast bara en gång så det tycker jag är värt det eftersom jag aldrig håller 50, 70 lr 90 . 110 kan jag hålla !
53.
Vilken var den senaste bok du läste? En shopoholics bekännelser tror jag den heter ???
54.
Läser du dagstidningen? Ibland metro .
55.
Prenumererar du på någon veckotidning? Vecko Revyn
56.
Dansar du i bilen? Ofta
57.
Vilken radiostation lyssnade du på senast? The Voice via Tvn
58.
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Anteckning från måndagens lektion .
59.
När var du i kyrkan senast? OJ! Jag minns inte....
60.
Är du nöjd med din kropp? Jadå helt okej !
61.
Är du gift? Annars, tror du att du kommer gifta dig någon gång? Inte gift men hoppas NÅGON friar ngn gång =O)
62.
Skriv dina 3 närmsta vänner spontant: Sandra, Gollan o Frida (de jag pratar mest med IRL)
63.
Skriv de 2 vännerna du tycker det är roligast att umgås med just nu? För många så går inte .
64.
Tror du ärligt du kommer hitta din livs kärlek? Äh sånt trams . Jag är lycklig =) Det är allt som betyder ngt ! André betyder allt för mig !


finaste killen i malmö .


2009-04-29 @ 00:40:39 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Edona

Dehär gjorde du bra:)


2009-04-29 @ 18:43:08
URL: http://hooneyimhoome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen