update .

vi har två lag per person här- alltså varje person är med i 2 olika lag ! tävlingar gör man i ett lag o pjäser o uppträden i ett annat lag .
mitt tävlingslag leder och ikväll är det ännu en tävling: BOWLING! smygövade ju i fredags så hoppas det hjälper !

tränat 3 träningar och 3 kvar . . . går otroligt fort . "examinationen" idag gick finfint . piece of cake . dock väldigt trött i morse- sov oroligt . inatt kommer jag sova desstu bättre =)


godis o träning .
that´s my life !


2009-04-06 @ 18:42:21 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: lina B

Ja här kommer kommentarerna på löpande band.. Nu har jag med varit duktig och tränat så nu ska jag proppa i mej några chokladbollar som belöning.


2009-04-06 @ 19:19:37

Postat av: Lina

Hhahahahahahahahaha du e sååå klok!


2009-04-06 @ 23:38:16
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Postat av: Malin

ja, det var helt underbart, och vädret på lördagen var kanon. Jag åkte i underställ, skridbykor, fleecetröja, vantar och skidglasögon. Det var svettigt ändå, annars åker jag ju med hjälm och skidjacka, men det var alldeles för varmt.



Hur är det med dig annars, kul på träningslägret??

Ha det super gumman!!

Pusssss


2009-04-07 @ 21:01:26
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen