tapeter i en djungel .

idag har jag haft en målare här hemma som ska få tapetsera om mitt vardagsrum (fondvägg) . det är ju jätte kul frånsett att jag inte har någon tapet till honom (!!!) . trodde nämligen inte han kunde så snabbt och det är ju skönt att få det gjort innan min födelsedagsmiddag som äger rum om 1,5vecka .

iaf tog mig hjälp av min vapendragare sandrixen och testade henne med att skriva på msn:
- Om du var mig och bodde i min lgh och skulle tapetsera en fondvägg i vardagsrummet- vilken färg skulle du då välja?
- Ngt i grönt skriver Sandra- Ljusgrönt men inte för ljust!

Och här är färgen jag hade tänkt mig men ville först kolla vad sandrixen sa om det hela:



Sjuuuukt lätt blev det hela nu . hoppas bara det finns tapeter inne ! ska ut imorg efter skolan och leta! sov gott på er !


2009-04-22 @ 21:23:28 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Så sjukt att vi tänkte på typ exakt samma färg gumman!!! :) Därför vi passar så bra ihop hihi.


2009-04-22 @ 21:42:10
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen