sötvattenpärlor .

fick lite kommentarer på att jag inte bloggat på 3 dagar i skolan idag =) hahaha fy skäms lina .
så nu skärper jag mig .

köpte nya sötvattenörhängen idag och det var på tiden .
de nedan är från 2001 någon gång då jag tog hål i öronen och jag har aldrig varit nöjd med dem .
de nya är från guldfynd och mycket mer skimmrande .
meeeen framförallt har de nya inte den "stålkoppen" bakom pärlan som syns nedan .

suddig bild men pärlan sitter inte kloss med örat liksom utan lite stål tittar fram .

gammal gul pärla . ny fin rosa/vit pärla .
formen på den nya pärlan gör att den sitter finare mot örat .

NYA!

köpte även ett nytt thomas sabo armband idag =)
har ju detta sedan innan som jag fått av snutt .
blev 2 berlocker med- en rosa fjäril och en pärla med ett strasskors .
ÄLSKAR DET !


kristianstad är sååå tråkiga då de skriver DEEJAY .
LINA B: anledningen till att jag fotat denna affisch är för att jag hart för mig du söker sommarjobb?

elvan o min moster i fredags då jag passade elva .
tröjan elvan har på sig är från Lotten =)

elva och jag lekte kurragömma i ingrids lägenhet .
elva gjorde vad hon kunde för att gömma sig på 60kvadrat .
SUPERSÖT BILD ELLER HUR ? =) jag skrattade som bara den, dock kunde jag inte räkna klart då jag hörde hon gick ut på balkongen . hon är nämligen väääldigt glad i att klättra den damen =) så fick låtsas leta på bordet o runt stolarna innan jag TILLSLUT hittade henne =)

min lilla lisa älskar detta väder .


2009-04-20 @ 19:07:29 Länk ett liv var det ja Kommentarer (4) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Jaaa skorna är underbara hihi. På fredag jobbar jag.. :( Du är inte alls ledig nu i veckan annars? Puss gumman


2009-04-20 @ 19:45:11
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Lina B

HAHAHAAA! Ja fatta vilket perfect sommarjobb för mej. Dejay by night och mamma på dan, TACK Lina för tipset!!!


2009-04-20 @ 20:16:58

Postat av: Lina B

HAHAHAAA,Ja fatta vilket perfect sommarjobb för mej.Dejay by night och mamma på dagen, TACK Lina P för tipset!!!


2009-04-20 @ 20:19:23

Postat av: Malin

Fina smycken du köpt, shoppig är kul, hihi!!=)

puss puss


2009-04-20 @ 20:33:22
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen