grannfejden är underhållning och det vet tv3 .

jag äääääär sååååå trött . sitter här i min soffa med benskydden fortfarande på mig och spaghetti o köttfärsås-rester på tallriken framför mig . undrar hur jag ska orka duscha men det måste jag ju . . . tur jag är ledig imorg- då kommer tapetseraren och börjar spackla ! tapeterna ska jag hämta på måndag ! ska bli underbart och få det ljust här . har just en brun fondvägg (hatar den) . före och efter bilder kommer för den intresserade.

för övrigt gick träningen kass ikväll :( men men kan inte alltid vara på topp !

nu måste jag upp ur soffan ! fast först- grannfejden ! underbart program! vissa människor gör mig så nyfiken på just- människan ! hur är vi funtade ?





2009-04-23 @ 21:47:26 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen