från tapet till tapet .


min gamla mörka fondvägg . kolla längst upp så ojämnt längderna sitter på bilden nedan .

min farfar gjrde detta för ca 2 år sedan . naaaah =) det var inte riktigt hans grej med mönsterpassning .

fia, min pappas bortprungna katt gjorde detta en helg då hon bodde hos mig och ville ut .
 
arbetets gång .

tagen med min mobil men så här ser den ut =)

färdigt . nu ska här bara städas så här blir riktigt fint =)

listen .

helhets . ljust o fint är mitt vardagsrum nu .
dock ser mitt fiiina ek bord ut att vara i gul ton :(
bild tagen med mobilen, kan förklara gultonen kanske ?

BILDER FRÅN IDAG DÅ MAMMSEN FIRADES :

damerna drack detta och jag ...

drack detta . muuums . sommar =)

på vägen hem tvättade "jag" bilen .
tvätten tar halva priset efter 21.00 och jag var där 20.25 så passde på att träffa sandrix o daniel som var på ica i närheten och handlade maaaassa maud tills imorg . 21.30 kom jag in i biltvätten ! så mysigt väder o stå ute o snacka med sina fina vänner . sånt gjorde vi så mkt mer förr :-0 vi och våra bilar !


2009-04-30 @ 01:29:25 Länk ett liv var det ja Kommentarer (4) T ()



Kommentarer

Postat av: Buffie

Aaaa....tapeten blev riktigt snygg...=) Bra val....ler


2009-04-30 @ 07:04:52
URL: http://buffie.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Åååh tapeten blev ju skiiitsnygg!! Tur att jag tyckte att du skulle ha grönt ;) Hahaha. Ååh jaa det var jättemysigt att träffas lite igår kväll. Tänkte faktiskt på det sen när jag körde till Daniel, att det är synd att vi bor så "långt" ifrån varandra att man inte bara träffas och snackar lite.. :( Ses ikväll my lööööv. Puss


2009-04-30 @ 08:50:34
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: malin

he he, jag vet, shopping i usa är kul!!

Gud va fin tapeten blev!!=)

Hade ni kul på Valborg??

Saknar er!!

Pussss=)


2009-05-01 @ 02:33:53
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Lina B

Vet du, jag tror inte det va din älsklings ben på bilden, jag tror det va DINA Lina P. Du vill väl testa på livet som hårig!!!Haha...


2009-05-01 @ 08:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen