2 tjejer och en stad .

hej skutt o hej ! blev inte mkt mer bloggande igår . deckade efter träningen, helt slut ! gick upp 5.46 i morse och är dööötrött nu . varit i stan med frida . hon sms:ade efter min skola då jag letade födelsedagspresent till mammsen som fyller år imorg så vi tog en fika + gick i affärer . trajvligt ! hittade ett par snygga jeans från tiger men dessvärre fanns de bara i stl 25 :-( hittade 2 bikinis med men köpte INTE dem (bra lina!) . meeeen blev ett par brills, 1 armband, örhängen o 2 armband till mammsen (märke: snö)! allt från åhlens ! shopoholic I know :-( ikväll ska det bakas kanelbullar, pluggas och sooooovas !

målaren kommer imorgon o tapetserar- inte idag som bestämt ! någon som har tid att bygga köksstolar en kväll =) ? Jag har 4 st som behöver skrivas ihop !

nu deckar jag ihopa här i soffan . ZzzZZzzzzz ..... hörs sen ! uppesittrakväll!!!!! ledig imorg =)


älskar denna gula ringen från topshop .
gult armband: snö


deckat i soffan med jacka o sjal på .

ful bruna bilden blev men ni ser modellen iaf .


2009-04-28 @ 15:56:35 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Anonym

ta nu för fan inte med några till lina b, hon har ätit tillräckligt:)


2009-04-28 @ 21:43:43

Postat av: Lina

HAHAHAHAHA JOOOO hon ska få då vi ses efter min födelsedag! det är en tradition jonas, att när man fyller år bjuder man på kaugor (kakor) =) =) =) =)


2009-04-28 @ 21:46:40
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen