my love Liza

hemma från skolan efter en lååång dag fast hade bara 2 patienter idag...rätt så lagom så där! linda var snäll o körde dit o hem så vi slapp tåg-kaoset som råder just nu!

väl hemma möts jag min mise LIZA som kommer springandes mot mig. pappa har lämnat henne nu när de ska bort! man blir så lycklig av en liten mise hemma som välkomnar en..visserligen ville hon nog ha mat men jag inbillar mig att hon blev glad att se mig :-)

idol och massa mys ikväll! ledig imorgon!

trevlig kväll
!


2008-09-11 @ 18:36:39 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Mia

Aawwee! Det är så mysigt med kisar!

Särskilt på kvällarna när dom ska mysa med en! :)

Trevlig kväll gumman, ses i övermorgon!

PUSSS


2008-09-11 @ 20:23:33
URL: http://mihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen