THE perfect night

ooooooooooooooooooooh jag ääääär sååå lycklig!!!
jag har haft en sååå mysig kväll med de bästa vännerna man kan ha! sandra, golli och ola var här o min snutti såklart :) vi såg idol, pratade o åt massa onyttigt gott skit! jag hade bakat äpplepaj, gjort kaffe, blandat saft och poppat popcorn på spisen! allt är mina favoriter :) muuums!

jag märker att jag uppskattar mina vänner mer när jag inte träffar dem så ofta, liksom det blir extra kul när man väl ses...givetvis vill jag träffa dem typ mer ofta men vi bor ändå lund-malmö...drygt o köra varje dag o dyrt med denna jävle bensin skatt :)

gollan kom med en present när hon kom, inget märkvärdigt men som betydde så otroligt mkt för den var liksom så äkta, inget pråligt skit som kostat skjortan. nej det är de små tingen i vardagen som gör det lilla extra. sandra berömde min lägenhet o ola var på sitt bästa pratglada humör! i love them! kvällen gjorde mig så glad!

jag vet vilka mina riktiga vänner är och jag ska banne mig behålla dem!

förresten alla ni som läser min blogg, sugna på att fira nyår i bad gastein i österrike? vi bokar imorg eller på fredag! vi är redan ett stort gäng och alla känner inte varann så det kan bli reeedet nice! jag har skickat ut sms till så många men ni som läser min blogg, det kan ju vara spännande och se om ni nappar....vilka ni nu är? sara, tex du...ditt mob nr har jag inte kvar* !

nu ska jag mysa med min andré..han ska plocka bort stygnen i huvudet imorg o jag ska fika med josse. sen ska jag leta skidkläder =)

god natt o tack vänner för ni finns*





2008-09-03 @ 22:44:12 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Taaaack för igår! Jättetrevligt, god paj och god saft och goda popcorn hihi. Och miiicket fin lägenhet ;) Vill också ha en egen :P

Snart ska vi boka resa, wiiiie. Ja vi får hitta några redigt snygga skidkläder alltså. Vi ska vara hetast i backen. Och jag som ska ha sån snygg mössa också haha. Puss


2008-09-04 @ 16:18:54
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen