TePe ger goodiebags!

åååå ja vad givande studiebesöket var , man fick se fabriken där alla maskiner byggde och hade sig . tandborstar , mellanrumsborstar o tandtråd ! var bara några få riktiga människor som hjälpte till där maskinerna ännu inte klurat ut hur de ska klara just den uppgiften :-)

fick fika och en föreläsning i alla dentala hjälpmedel TePe erbjuder samt en goodie-bag :-) och det var väl ändå det bästa? eller nja, efter allt är slut säger föreläsaren " och nu blir det shooooopping!!" wiii! och så öppnade hon upp massa skåp o vips förändrades allting till en shop hahahaha och ja, jag shoppade! allting var jätte billigt o fanns i massa fina färger! jag är ju en eltandborste fan men min kära pojk behöver nya tandborstar!

annars var jag varit med mitt gull , på hans skola , lagade mat med honom till oss 2 o hans mamma som har bortrest man några dagar o behövde pysslas om! såg idol med henne samt massa annat skit ! vi såg the love guru inatt vid 02.00 för vi hade vår uppesittarkväll eftersom båda är lediga idag! den var helt ok faktiskt, bara man är beredd på att den är helknäpp!

lite bilder från gårdagen:





produkterna vi fick


produkterna jag köpte för en billig peng


2008-09-17 @ 11:46:44 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen