städning nattetid är great!

precis hemkommen från bagarn o ellan . varför är det alltid så mysigt där ? de är så underbara o så äkta vilket är så skönt att vara nära ! helmysig kväll iaf . sebbe valde film och det visade sig bli en andré tvingade se mig häromkvällen, the punisher ! den e sådär asså men vad gör det när sällskapet är så trajvligt?

jahapp  så nu är jag hemkommen o har kastat in 2 maskiner tvätt . olagligt ! man får ej tvätta efter 22 men de hörs ingenting så jag brukar göra det ! sen har jag diskat o ska snart dammsuga (hahaha undra hur det går men 36 kvadrat går på 2 min så de får fasiken stå ut) . nisse leker som bara den med allting, ja allting i hela lägenheten ! när jag går fram åt till baka här i lägenheten så hoppar han efter mina pyjamassnören . hahahaha undra om han ska sova snart?

A är på fest och jag fick ett sms att han snart kommer hem vilket ska bli sååå kul med lite sällskap i natten ! tusan jag börjar bli hungrig...har ätit ellans kladdkaka hela kvällen så trodde jag skulle stå mig på den men icke..har man stor magsäck så har man! kanske blir grillen på hörnet men det är nicht gut alltså...

sov gott alla ni bloggers!















2008-09-27 @ 02:49:35 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Buffie

Hahaha....vilken livsnjutare..=)


2008-09-27 @ 14:21:11
URL: http://buffie.blogg.se/

Postat av: Sandra

Men Lina! Du tar bort den bilden omedelbart! Ser ut som jag är MEGASTOR ju!!!!!!


2008-09-27 @ 18:58:12
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen