skolan igång igen


lina b sköter sig ypperligt

känns inte som jag haft sommarlov..
allt bara satte igång sådär direkt..

vad hände med, vad har ni gjort i sommar? och att man sitter i ring och så berättar alla i klassen vad de gjort..

haha nåja..alla var dönervösa att börja jobba med patienter igen och visst gick det inte som vanligt men jag hade en patient som jag känner mig så mig själv med vilket var tur- det hjälpte då jag totalmisslyckades med 2 (!!) mandibularinjektioner!

idag och imorgon går jag bara till kl 12. 1 lektion bara i parodontit- tandlossning! sååå nice sen är jag ledig torsdag och fredag. ska fika med josse på torsdag, år och dar sedan man träffade henne! på onsdag börjar idol, då kommer sandra, golli o hennes ola hit o inviger det! det är det bästa program jag vet, typ...eller nja kanske inte! :-) outsiders igår kväll sög af..*besviken*

idag råka jag träffa min andré i stan, det var rätt skoj. jag bara cykla på honom. sen gick vi och shoppade...åt honom. jag köpte ingenting, det kan man inte tro men det är sant! gull köpte en skitsnygg jacka på peak som var för halva priset! sen gick vi hem till mig o lagade hamburgare o såg tv..nu är han och tränar och jag väntar på att min träning ska börja..jessika hämtar idag, skönt att slippa köra!

trevlig kvääälll!






tror ni mina patienter gillar mig nuuuuu?


2008-09-02 @ 17:01:00 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Mia

Tog en Ipren för ett tag sedan, känns som om smärtan lagt sig. + jag åt lite choklad. Då kan de bara bli bra ju :)

Hoppas allt är bra med dig gumman!!

PUSSSS


2008-09-02 @ 22:25:56
URL: http://mihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen