Rubrik

bio ikväll med gollen, ola och min käraste andré!

babylon AD med vin diesel *mums* . jag ska försöka hitta ngn restaurang nu på internet som vi kan gå till innan.
det är ju lundakalaset också ,så det får man checka in med.

skrev ett tok-långt meddelande här innan men det försvann , typiskt !

släktträffen igår var underbart mysig . spenderade största delen med min favvo - elvan! det går liksom inte att undvika att hon är höjdpunkten. efter hon somnat spelades det lite biljard mot A , minglade runt bland de äldre och åt massor av god mat! förresten så ska jag passa elvas (!) katt i en vecka snart , de ska till kreta! jag lääängtar så! han är världens gulli. hämtar bollar och är helt avslappnad i alla kroppens ben då man lyfter honom och så är han bara liten mise-bebis! bara ngn månad gammal! man kan bli helt galen så söt han är! ska även passa lisa katt nästa helg- ska även bli mysigt att få spendera lite tid med in favvo tjej! hon vet då hur man njuter av livet bäst!

skriver mer imorgon...



2008-09-06 @ 17:33:52 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen