ren som en lax

joooobbig patient-dag i skolan och med jobbig menar jag att jag går upp kl. 05.30 och kommer hem 19.00! :-( suck..jag o linda ska fira vår sista dag i skolan, vet ni hur? äta på en restaurang som ligger precis intill tågstationen i k-stad..jag lääängtar så hahahahaha!

precis duschat- det var sååå behövligt, tro mig ni vill inte veta hur behövligt! ansiktsmask o hårinpackning gottade jag mig med samtidigt som jag såg underbara idol...fast tycker det händer för lite i programmen eller 1h går så fort..än så länge har jag ingen favorit eller håller mig neutral för att inte bli sårad då de åker ut.de jag brukar hejja på har en tendens att åka ut...

imorgon är det dags för min brossa samt familj o åka till kreta- då ska jag passa deras kattunge i 1 vecka så hämtar honom imorgon innan jag ska till optikern och skaffa nya linser! japp ni läste rätt- JAG ÄR LEDIG o jag ska fasen njuta av det!!

jahapp vad annars då...jag ska snart äta fruktsallad. ska bara masa mig ut i köket o skära upp allt gottit...äpple, pära, vindruvor, bananer o vindruvor! muuuums!

nu ska jag fortsätta se fredrik och filip



2008-09-24 @ 21:29:36 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Mia

Tack för idag gumman! Var så kul o träffas o hitta på ngt, och måste absolut göras om!!



Haha provade du vet vad ikväll. Skit fint! ;)



Hörs vännen!! PUSSS (L)


2008-09-25 @ 21:54:27
URL: http://mihas.blogg.se/

Postat av: Buffie

F-n va gott det såg ut...=) Ska nog göra det till oss i kväll...ler

Trevlig helg gumman



Puss puss


2008-09-26 @ 13:30:12
URL: http://buffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen