lisa är en blöt katt

idag skulle jag gått i skolan 9-16 JU men så blev det inte . imorse droppade smsen in efter en av alla som inte kom idag men jag var tapper o drog mig dit . sååå tråkigt utan min linda på tåg o i skolan o sen ingen lina eller malin att stoja med heller så jag stod ut till 12 sen åkte jag hem igen! var en bra lektion och ville stanna men ansåg mig kunna det han skulle prata om på eftermiddagen vilket jag givetvis inte kunde!

kom iaf hem och slocknade direkt . vaknade av en genomtäppt näsa . näsdroppar löste det o iväg det for mot CITYGROSS! köpte massa grönsaker o min älskade salladskyckling ! väl hemma packade jag upp, tvättade liza katt från allt mjäll hon odlar och sen invigde jag mina nya löparskor ni minns? sprang i pildammsparken här i malmö som är min favoritpark tillsammans med prospect park i broooklyn. de är nästan identiska, så som jag vill en park ska se ut!

imorgon väntar studiebesök på TePe o det ska bli väldans skoj! vi ska fika o få grejer! =)

trevlig kväll!


Jag o Butch i Prospect park


Prospect park, Brooklyn, NY



Underbara pildammsparken, Malmö


2008-09-15 @ 21:33:42 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen