killi killi kiiiiillll...kittlas det?

igår jobbade jag från 8-14..bakade massa kakor o bullar ! det brukar vara kul o det var det även igår! efter det körde jag direkt till golli o hennes ola ute på lannet (flyinge!)..stannade där tills klockan slog 01.00 på natten! vi fikade, var i malmö på ärenden o på kvällen kom massa folk o vi såg en irene huss film! sååå mysig dag o det var behövligt att få umgås med vännerna en heldag! de är så enkla att vara med precis som några andra av mina kompisar, man säger man ses på dagen sen blir det ofta en massa utflykter under dagen man hänger med på och sen slutar det med att man äter kvällsmat där, inget planerande utan det bara blir så! så blev det alltid när de bodde i malmö- sånna männiksor gillar jag! jag har några kompisar då man måste bestämma varenda detalj innan man väl kan ses- visst så är det ibland- men visst är det lite tråkigt? men vad gör man?

idag väntas mobilia med gollan- titta på folk o dricka kaffe! vår gamla syssla när hon bodde i malmö, ska bli trevligt! sen ska jag och andré hem till pappa i svarte o lämna tillbaka lilla lisa, hjälpa han med sin dator samt äta maaaaat!

imorgon är det skola 9-16...måste  laga mat nu ju kom jag på...hm, får bli spaghetti med köttefärs som vanliggt..pallar inte lägga ner någon tid på det!

adiöööööö med i, kära läsare!

inga bilder alls från igår...får bli lite gammalt från bröllopet i augusti.....


andré o jag på bröllopet i augusi (klänningen kommer från underbara asos.com)


andrés syster , andrés mamma och jag


andrés systers pojkvän daniel, andré och andrés pappa


2008-09-21 @ 10:21:48 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Haha vad bra att du är nöjd Lina! :P

Tack själv, det var myyysigt! Puss


2008-09-21 @ 11:22:23
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Mia

Mm snacka om. Folk hr inte bättre vett än att ta saker från andra-

Jo, det var ju tänkt att jag skulle hälsa på dig, fast blev ändrade planer ;)

Men trevligt Martinaajj och hennes kar hälsa på, hahaha! :P

Jo, hon har berättat det. En slusk eller något, haha! Men ja man tjänade ju pengar på det.. s

Vad bra att det gick baka igår iaf! O semester är ju aldrig fel! :)

Men ja annars bra med mig, huvudet upp o benen ner;)

Miss u! Pusss


2008-09-21 @ 12:55:11
URL: http://mihas.blogg.se/

Postat av: Buffie

Herre gud va fin klänning. Du passade riktigt bra i den... =)

Ses på tåget imorgon kl 07.28...puh Upp tidigt...haha...kommer nog vara lite nannig..=)



Puss på fontanellen...=)


2008-09-21 @ 14:53:12
URL: http://buffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen