ingen människa är illegal

ingen människa är illegal

öppna gränserna

riv papperna

ja lite av varje skriks det utanför på nobelvägen för tillfället!

ca 200 människor går med plakat o rastaflätor (hihihihi) med poliser runt sig! ingen bil kan köra förbi dem för de går PÅ vägen! idioter! ursäkta mig men vi kan väl inte öppna gränserna för alla! hur skulle det se ut? får man inte vara lite ego och tänka på sig själv och sin chans till att få ett jobb...herregud, vi kan inte ens fixa jobb till vårt folk idag, hur ska det bli om alla sökte jobb här?? vi är inte ett dugg hårda i sverige..kolla usa tex...visum o allt måste man ha!

blev bara så irriterad på dem..folket i bilarna, stackarna blev lidande...de får sitta lääänge i köer kan jag säga...för det gick inte fort. jag hade varit ursinnig iaf...jag tror jag tar cykeln till stan senare hehehe!

bra låt spelade de iaf...ngt med att vi måste hjälpa alla människor! det var ju fint! men man får ändå ha en gräns...alla behöver inte komma till sverige utan kan ha det bättre i sitt hemland! men många behöver ju vår hjälp och det är de som inte borde vara illegala!

kram o hej!

ps..vet ni vad som låg i min brevlåda? 3månaders gratis premunation på GLAMOUR! wiiihooo =)


2008-09-18 @ 13:42:52 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Meeen!! Det är ju klart att Pingu ska med!!! Det är ju rätt klimat för honom! Nu blev jag ledsen i ögat :(


2008-09-18 @ 16:33:03
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen