derby!




sjuuuukt mkt poliser vid centralen idag..ca 15min tog det sen SEEEEN kom jag på att det är derby ikväll. mff - helsingborg. hoppas hoppas malmö tar de med stoooorm!

idag har varit en seeeg dag i skolan.höll faktiskt på att somna o göra det i en klass med 22 personer och ca 30 stolar är inte särskilt klokt...en kopp kaffe räddade mig...o min sömnkamrat lina för den delen!

imorgon går jag bara i skolan från 9-12 sen ska jag fika med mammsen i lund! mys mys mys! och ikväll är det ännu mera mys för det är IDOL..favvo programmet nr 1 men först, laga mat med snuffs! fläskfilé i uncle ben´s sås och ris.

på tåget hem idag hade jag o min kära vän linda en givande diskussion om favvo godis ! våra resenärer var inte lika roade men sjukt att av alla godissorter som finns så kan man ha en diskussion egentligen och veta hur den andres favvo sorter ser ut . linda o jag har dock inte alls samma smak men vem har jag samma smak som ? :-) vilka är era favoo godissar ?



jätte mycket folk på tåget både igår och idag . suck på er SJ .

linda är en väldigt rar människa . hon har många ggr berömt klänningen jag hade på bröllopet och idag utbrast hon -" du passade ju mkt bättre i klänningen än modellen på bilden!!" hahaha även om jag inte håller med så var det så himla fint sagt och värmde i självförtroendet...precis som när ola sa jag var lik hayden i heroes (yeah right liksom) !


jag i min klänning


supersnygg modell som ser mkt bättre ut än jag i klänningen!!!


nu säger vi hejdå och trevlig kväll!


2008-09-30 @ 18:43:41 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Mia

Och Helsingborg vann med 2-1 WOOhoooo! :D



Ja du vet nog redan vad mitt favvisgodis är? :P

CHOKLAD såklart! :)

Och ditt är ju sura saker eller? ;)



Och du, du är jätte fin i klänningen! Du är fin fin hun! PUSSSSS


2008-09-30 @ 23:32:38
URL: http://mihas.blogg.se/

Postat av: Sandra

Hej min käre vän!

Blir det nån utgång på fredag tror du? :P

Ni är iaf välkomna hem till Daniel på lördag, men vi ska skicka ut sms ikväll! Puss


2008-10-01 @ 16:58:47
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Anniella

Hej Linis!

Då måste fortsätta m komplimangerna och säga att jag länge har tyckt du påminner om söta Rory i Gilmoregirls:)

Hoppas det är bra m dig, här är det bra, vi ska bli bjudna på middag hos grannvänner ikväll.

Kram!


2008-10-01 @ 18:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen