das helg som varit

oj vad helgen går fort när man jobbar . då kan jag dra tankarna mot; är det egentligen värt det , alltså att jobba när helgen går så fort? kom fram till att ja , det är det Lina, du slipper låna pengar från tant Csn !


jobbade i lördags sen direkt efter jubb for jag, sandrix o daniel till hbg o mötte upp sebban o hans emelie, spurtan o robin o så emelies friend märta ! god mat, trevligt sällskap o en titt i sebs o ems lägenghet gjorde kvällen till myyyys ! kom hem till min liza vid 12..somnade och soooov till 9! urtrött idag men men ska jag somna inatt så kan man icke ligga o dra sig hela söndagen! mötte underbara gamla barndomsvännen anni på lilla torg för en fika! tiden bara sprang iväg o vips var hon tvungen att åka mot sitt, dvs GBG! sen mötte jag upp andré i stan , vi fixade diverse ärenden åt HONOM (jag var strängt förbjuden sedan innan att ICKE kolla på ngt som föll i min smak) så snabbt gick det sen var vi hos mig igen!

kvällen har tillbringats hos de kära andréföräldrarna med goooooood mat o filmen Wall-E! Underbar film! 

imorgon är det skola från 9-16 (läs: 7-18 då man pendlar..suck..) sen på tisdag ska vi på studiebesök hos TePe (de som gör tandborstar, tandtråd etc..). Jag hoppas på mkt gratisprover :) Annars är vi helt lediga i veckan! Ska passa på att träffa den bästa flickan i världen i veckan tror jag!

God kväll!


den bästa flickan i världen!



2008-09-14 @ 22:43:19 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Jaaa, jag mådde inte bra! Men sen mådde jag bra under dagen.. Skitkonstigt :/ Antagligen maten, men man vet ju inte! Tack själv gummsi! :)


2008-09-15 @ 17:05:40
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen