boatcruise

örk vad irriterad jag var när jag kom hem idag...ingen mat hemme o en vrålhungrig mise så det var bara att fara iväg o handla och hur kul är det när man varit uppe så tidigt o kommit hem 19.00 ....nja lagom men men och imorgon går vi till 16 vilket innebär medhavd lunch så får ställa mig o laga ngt innan sängen-trist men gott imorgon jämfört med köpemat!

precis sett färjan- det  har tagit outsiders tid och även mitt och linas nr 1 samtalsämne i skolan så jag o lina planerade in att se detta ist och sen diskutera det- dagens avsnitt var dock inte så roligt men verkar bättre nästa gång! en rolig blottare var med iaf, sån knas!

nu ska jag se inspelat idol! sen laga mat o mysa med pojken min!


2008-09-29 @ 21:03:29 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen