wake-up light

guten morgen

blää depp dag med tråkigt dyster väder men vad gör det när man är ledig? :-)
idag ska jag hämta min fina lila cykel från bjärred som stått där sedan jag flyttade därifrån..typ 1,5 år sedan! hittade nämligen cykelnyckeln när jag städade min garderob o kan nu CYKLA (!!!) hem den =-)

först ska jag cykla in till lund o fika med gollen o ola o sen cykla mot malmö- måste bara kolla vart man cyklar! jag har ingen idé..motorvägen känns ju lite....dödlig? men men en kul idé detta o bra motion!

för övrigt planerar jag mitt nästa inköp. jag har i många dagar nu haft svårt att gå upp på morgonen. vilket jag aldrig har haft problem med innan (förutom vinter-tid) .  jag hatar knappen snooze och nästan flyger upp då alarmet ringer meeeen inte nu- antagligen för det blivit mörkare . sommaren har varit så pigg o energirik så jag bestämde mig för att kolla upp sådana wake up light som philips gör..har hittat en uppdatering nu som både är snygg (viktigt eftersom de ska stå framme på golvet o små är de inte) o väldigt high teck på net on net. ska fixa vid mig snart sen får jag se om jag kör dit....

imorgon är jag ledig men då blir det massa plugg- vi har lite mkt nu faktiskt..små som stora uppgifter- ja allt tar sin tid men i allt elände är det faktiskt väldigt skoj!

ha en trevlig dag!

ciao!


2008-10-09 @ 09:16:56 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Näää, dom va svarta... Och inga hängslen, men ändå rätt höga i midjan, som man dessutom kunde spänna in med kardborreband! Så får se hur jag gör hehe :P Kram


2008-10-09 @ 16:22:57
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen