nintendo ds in da thing

idag borde jag egentligen inte blogga DÄRFÖR ATT jag inte har ett nada att skriva om . visst kanske inte brukar ha så mkt att berätta men där brular finnas ngt som vill ut men idag..nja..det är sämre med det . får väl tvinga fram något :-)

dagen började med tvätt från 11-17 (!!!) rätt lång tvätt-tid när man bor själv men jag hade massor med tvätt eftersom det varit en del nu på sistone (läs lat!) iaf nu ligger all den tvätten på sängen och ska VIKAS . är inte det det tråkigaste som finns? eh JO!

annars har jag o min honey bara varit hemma o tagit det lugnt- var en sväng på mediamarkt nu ikväll o fick spelat rockband (wihooo 5 linor av 5 möjliga!) . nu ligger vi som två säckar potatis i min soffa o gör inte ett nada . fick sett bonde iaf- det är sååå underhållande men jag börjar misstänka det är iscensatt alltihopa? såg ni när han (namn?) skulle plocka jordgubbar med bonde-tjejen o när han fråga henne om de skulle göra det? det var ju helt iscensatt ju! herregud så fake! men men jag njuter!

har även gjort min protetik tenta- tog sin tid men blev rätt bra ändå! på sista frågan ska man berätta vad personen på bilden har för sorts protetik i sin mun- jag hittade en helprotes i överkäken men vad är där i underkäken linda? fasadkrona? =0) liiiiide svårt o se när det är gjort så bra- ser liksom äkta ut- plasttandköttet!

imorgon blir det träning på kvällen- annars inget bestämt- härligt värre! kanske ska vika tvätten då? fast vad gör jag med den nu då? den ligger liksom slängd i hela sängen för att jag INTE ska kunna gå o lägga mig utan att ha vikt den..men den mår nog inte dåligt av att ligga på golvet en natt! LoL :-D min toa står o rinner så vaktmäsatern får komma igen o fixa det- drygt att ha honom här hela tiden- då måste jag liksom städa. hihihi!

sugen på ett nintendo ds så har lagt lite bud på blocket- får se om ngn svarar. det är bra att ha på tåget till K-stad !


2008-10-22 @ 22:15:26 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen