mys och jag

god afton!
vilken lördag- har bara hunnit träna- inget annat . känns lite sodär kanske haha men blev på så otroligt kasst humör efter en inte så givande träning, från min sida så bara satte mig framför burken tills jag var glad igen . tv:n får mig alltid på bra humör *skämt*

jag har haft en riktig mys kväll- duschade , hårinpackning , ansiktsmask , fotvård , ögonbrynsplock med mera . det var faktiskt längesedan jag gjorde liksom hela paketet- man mår riktigt bra sedan . en härlig lotion och flanellpyjamas och mys-tofflor på och kvällen är gjord. ibland får man vara för sig själv o bara sitta hemma!

ser stjärnor på is o kränger mat- gillar inte det programmet överdrivet mycket men passar kvällens tema på något sätt!



imorgon blir det besök hos pappsen med A . olas (min bror) familj kommer oxå dit . muuuuuums elvan <3

trevlig kväll vad ni nu hittar på!

ciao!

2 bilder från igår . 


johanna (alias: gollan) ramlade i daniels ganska farliga trappa (många har faktiskt rammlat där om man tänker efter hehe) o slog sig rejält på ryggens nedre del . ajaj ajaj .



bilden är så nuuuuussssi - sötnos whiskey med sin lill matte sandrix! vi hade nöjet att spendera kvällen med den lilla tonåringen som luktade gödsel kvällen till ära *skratt* !

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

uppdatering kl 22.56

kolla vad jag pysslat med ikväll , har en ungefär likadan blomma på lilla väggen bredvid- nu blev min hall riktigt trendig hahaha!


skor skor skoooor och 2 kulor refreshner LOL :-)



2008-10-25 @ 20:45:11 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Malin

Det är underbart att ha ett eget litet hemma-spa, man får unna sig det ibland!!=)

Gud va fin blomman var!!=)

Kram


2008-10-26 @ 09:46:21
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Sandra

Tonåringen som luktade gödsel var alltså INTE jag! :P hahaha. Har trendig blivit ditt nya favoritord!? ;) Hihi


2008-10-26 @ 12:24:21
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen