there s no deeper clean than listerine

Titta vad jag fick av av annamaj o ola för att jag passat lilla nisse?

Äntligen har jag en vit orchidé också!






bilder från en underbar dag med elva o mamma i lördags:

"- jag är så trött o vill bara sova men faster bara säger jag ska vänta tills jag ligger i vagnen *suck* "









efter en timmes sömn är jag så här glad!







kolla så sött hon lägger upp clementin bitarna innan hon äter dem! hahahaha så charmigt! undra vem som lärt henne det?








heeeeeeeeej!

idag slutade jag o linda kl.10.00 och vet ni när ni var hemma? kl 12.18 (!!!) gaaaah . otur med tågen o förseningar gjorde detta meeen det gjorde inte så mkt för jag hade bestämt date med petra kl 12.30 i stan så nu hade jag inte dötid däremellan iaf!

petra o jag hade myyyys- vi lunchade o snackade massa gojja! tiden sprang såklart iväg och kl 15.00 var det dags att vinka av henne vid hennes växjötåg *snyft* petra är min enda barndomskompis jag har kvar o vi vet allt om varandra- och ja, ni vet den känslan när man kan fylla i varandras meningar- den är underbar!

sen gick jag lite på stan- cyklade därefter till odontbiblioteket (böcker om tänder mm) men hittade inte vad jag sökte så blev ikea (!!skratt!!) ist- köpte lite förvaringsgrejer att ha i min såå stökiga garderob och herre min dojja vad fint det blev nu! (bilder längre ned)

nu ser jag färjan (som är så kul idag hahahaha , vilka knas som finns..en väldigt pinsamt full dotter o hennes mamma men det är rätt kul o titta på) o äter ugglarps smala korv med bröd- hann med ett besök på maxi toftanäs med- köpte en mascara o mysiga ull-tofflor (köpte likadana varje år..det slutar alltid med att i april-maj så går jag ut med dem på gräsmattan o då slits de sönder!). tofta är bra- de har så mkt fint! köpte massa maaaat med!

skola imorgon- får se när jag slutar- vi har uppehåll från fotbollen så får väl ut i parken antar jag!

städbilder:



min garderob- före


köpte äntligen skydd åt alla mina klänningar o min peak-jacka!


köpte mer skoförvaring- här är det tomt!


slängde några gamla skor (bla converse hahaha) o vips fick alla plats! snyggt va?


min garderob-efter! :-)


2008-10-06 @ 21:11:24 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: André

Blev bra i garderoben gumman! Tycker dock inte riktigt om att modemet fortfarande är gömt bakom fiskrengöringsverktygshinken :)


2008-10-06 @ 21:52:11

Postat av: Mia

Sicken skillnad gumman!

MYCKET BÄTTRE! :)

PUSSSSS


2008-10-06 @ 22:39:47
URL: http://mihas.blogg.se/

Postat av: Sandra

Naaw tack för allt berömmet, blir helt generad när alla berömmer det jag gjort hihi. Jo, men vissa sidor blev jag mycket nöjdare med än vissa andra. Någon sida skulle jag nästan kunna slänga bara för att jag inte alls var nöjd, men pallade inte göra om det mer, gjorde om massa sidor nu i sista stund haha. Din garderob blev hur fin som helst! :) Puss


2008-10-07 @ 16:50:57
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen