köpenhamn is close

heeeeej :)
hej hej hej heeej :)


idag var det plugg-dag minus plugg så det blev en dag som snart är över . började dagen med min vanliga runda till pildammsparken- ljuvliga sol STANNA! sen har jag i stort sett inte gjort något .

ikväll ska jag till daniel o hans sandra o mysa framför idol . först middag med min pöjk . vad ska vi laga ? fläskfilé och kroketter blir det nog . . .

idag fick jag förresten ett sms från andré där det stod ngt i stil med "vill du äta middag med mig i köpenhamn imorgon kväll?" Det kommer bli så kul , först ska jag bara ta mig an jobbet- kommer bli en hektisk dag ! skulle jobbat 9.30-18.00 i kassan men nu:

6.30-9.30 i BAKSTUGAN
9.30-14.00 i KASSAN
(sen tar en annan tjej 14.00 till 18.00 i kassan wihoo)

så kl 9.30 måste allt vara klart i baket= stressigt! men sen det bästa är att jag slutar kl 14.00 istället för 18.00- mindre pengar men det är så värt det eftersom jag prioiterar att ha helg ! god kväll!


Leeeeeeo , var är duuu?



2008-10-10 @ 16:28:02 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen