köpenhamn igeeen

känns som jag har haft många rubriker om köpenhamn . tyder på att vi kanske är där lite väl ofta ? men vad gör man när man älskar att åka dit ?

igår var vi där igen- o åt ! hade andrés mamma entre kort till tivolit också så vi var där inne en sväng med- dock regnade det men vad gjorde det när stämmningen var på topp :-D

blev middag på jensens igen . gaaaah jag är galen i den maten . denna gång blev det efterätt med men det var inte så gott- var liksom egentligen för mätt men såg så gott ut med allt strössel man själv fick slänga på !

åkte dit vid 8 och var hemma igen vid 0.30 ca . var jääätte trött på tåget hem så vi satt o funderade varför vi inte stannat i kbh o sovit på hotell? det hade varit nice men är man tjej o behöver alla sina produkter (linsvätska mm) så är det omöjligt!

nu ska jag o a snart göra vid oss ,sen blir det peugeot öppet hus o titta på rongedal som spelar där idag . sen ska jag till mamma o lmna tillbax kortet jag lånade igår . sen blir det plugg o film hos min love ikväll.

patienter imorgon..vilket innebär 8-17..stooor suck!

trevlig söndag!


den vanliga "påväg dit" bilden . hehe




förätt


lite härligt glansiga så där . gubbens haka bakom oss passar sjukt bra in i murens glipa . hihi!

  







 


med fulla danskar . . . eller ska jag skriva " här träffar jag 2 danska fan av min blogg " :-D


och så utan fulla danskar- eller utan fans menar jag!




2008-10-12 @ 12:30:59 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Jag tycker att vi 4 kan åka till Köpenhamn någon gång och gå på Jensen´s! Lite uppladdning för Österrike liksom hihi


2008-10-12 @ 12:44:39
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Anonym

Haaallåååå!! Uppdatering, TACK! :)


2008-10-14 @ 20:49:24

Postat av: Sandra

Haha något hände, förra kommentaren är från mig! :)


2008-10-14 @ 20:50:02
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen