idol o jobb

igår var det idol- som vanligt var johan lite utsött hos oss i vår tv soffa haha- vi tycker inte han sjunger särskilt bra men kan nog vara kvar länge med tanke på alla hans fans . alice o anna var bäääääst! lars var en besvikelse...han var bättre förra gången men det var nog bara one hit 4 ever eller ngt :-/ kevin är liksom färdig artist så han kan lika gärna få ett skivkontrakt redan DOCK är han inte min smak- det är ngt med hans smöriga personlighet som får mig att tänka på en turk 2007 (turkey, mia!!!!!)! rock robin o han andra vett i sören alltså..rock robin var ju bra igår men ngt med hans utstrålning som liksom inte finns där..eller så är han min typ heller!

nu har jag iaf rast så jag sitter här o håller på att somna- är väldans trött. vill hem o sova sen o sedan vill jag UUUUT o dansa!!! hoppas hoppas det blir av! att det ska vara så svårt att få ihop party folk :-D

annars igår var det väldigt mys . bagan ellan sandra daniel emelie o sebbe var hos goll o ola med o så åt vi kakor , kaka , popcorn , godis och JULMUST!!!!

Jag skriver kanske senare - man vet aldrig :-D

Ha en trevlig höstig lördag* brrr*!


sådana här bilder stör sig min ena kompis på- när man ber fotografen ta en bild! jag fattar inte hur man kan störa sig på det? Personen säger att han/hon skulle aldrig fråga kyparen om att be att få ta en bild- för det är för PINSAMT(!) Hallå???
Jag personligen tycker det är skitskoj att ha bilder på min pojkvän/familj/vänner i olika miljöer o skulle inte tycka det är pinsamt att fråga ngn om en bild! Så ni läsare får stå ut med mkt sånt här, så e det!


2008-10-18 @ 11:52:10 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen