hemtenta i protetik?

Ja visst sover man i flanell pyjamas som andré verkligen är såååå glad över :-D men det är såå gos och göra det+ att duntäcke räcker inte för mig :-D

idag har varit en dag av lite allt möjligt . skola o djuksjukhus-akuten . fick åka iväg med maja igen och hon blev röntgad men hittade inget så hon ska fortsätta med sitt nya foder o antibiotika- hoppas hon kan kissa snart lilla gumman! jag stack direkt till lund o mamma o hämtade henne efter skolan- sen lämnade jag henne o mammas bil och tog tåget hem..kom typ precis hem och kom på att jag glömt o flytta bil****************** (arg? jaaaaa) och det är städ-dag idag..suck så 500kr minus..man blir så trött. visst det är mitt eget fel men saken är den att de inte städar gatorna- utan de vill bara ha en giltig anledning till att tjäna pengar ! j*vla p vakter alltså . tror nog de har de mest hatade jobbet .

iaf blir ingen utgång ikväll..fick inte riktigt ihop sugna folk så jag o sandra väntar lite till tills vi får ihop ngn mer- alltid roligare ju även fast det säkert bara blir jag o sandra kvar till slutet :-) de e skönt o ha ngn som gillar o ta sista drinken vid 4 på morgonen! i alla år har alltid jag blivit sist onykter och onyktrast längst!

snart hem till A på middag sen blir det väl lite idol och lugn..käns rätt bra efter denna dagen. var i 3h på akuten med maja- rätt tröttsamt! sen imorgon ska jag hem till daniel o mysa med mina vänner! *längtar så efter dem* får se om min lilla a ska med eller han ska träffa sin sida =) han ska i skolan imorgon så han har bara en helg-kväll..lite tragiskt men så är det alltid för mig de 2 helgerna när jag jobbar så han får stå ut en helg i sitt liv...typ!

imorgon ska nisse hem igen..jag gråter nästan men ska bli skönt för honom o få gå ute lite och sen ska jag passa elvan en stund med! undra om hon är brun efter kreta? gaaah så gullet! ska pusssssa henne så! så det är bra- mitt i allt tråkigt med att lämna nisse så lyses det upp med att passa elva! en bra deal av annamaj (elvas mammi) o mig!

nu ska jag platta håret o klä på mig sen blir det fredags mys!

trevlig helg!

ps idag hos the vet så var där ett par som avlivade "sin snäcka" (vovven) o damen började gråta jätte mkt efter de lämnat rummet o sagt "hejdå snäckan"- gissa vem som nickade förstående medan tårarna sprutade då våra blickar möttes? vi djurmänniskor förstår varandra...suck det var jobbigt!


maja ser livrädd ut


men hon var så duktig trots de stack en nål rakt in i urinblåsan! aj..


2008-10-03 @ 17:59:16 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Buffie

Men lilla tösen... Fick ett stick rakt i magen! ajajaj När buffie fick höra det så la han tassen över ögonen. Han led med henne... Hoppas nu att hon blir frisk och kan kissa lika mycket som Boffemannen...=)



Uach när jag läste att där va någon som sa "hejdå" till sin älskling så fick jag ångest. Usch...tycker synd om dem och hoppas verkligen att man har många härliga år kvar...=)



Trevlig helg gumman...hälsa "gubben" haha

Puss puss


2008-10-03 @ 18:44:28
URL: http://buffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen