bebis o katt

yes that s me o min första katt, pelle ! han var enorm- inte jag som är liten alltså för jag var tjuuuuuucke! :-)

idag blir det tentaplugg på biblioteket med linda kl 11.00 - innan dess ska jag posta tillbaka en klänning o ett linne jag beställt från asos.com som var way to ugly ! andré har sålt sin gamla dator- så han ska posta den!

15.00 kommer lilla damen, lisa katt! mys mys mys! o kl 17 ska jag träffa goll för middag o sen sticker vi på baglady party i bjärred 18.30!

tills dess tentaplugg :-/

over and out!

ps JAG LÄNGTAR TILL ULLARED!!!!!!! Vi ska snart dit ;-)


2008-10-16 @ 10:24:52 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen