05 . 22

klockan är slagen 5.22 och jag har tänkt åka snart- är faktiskt redet pigg. har lite mysfaktor i mig- lite som på julaftonsmorgon när man var 7 år o hela familjen var hemma o man väntade på att brossan skulle vakna så man kunde få starta klapp-jakten! värst var det när han var tonåring o sov till typ kalle anka började!

tänkte börja jobb kl 6 men blev osäker nu ifall det är larmat då.....eller om man larmar av med dosan jag har,,städarna börjar nog 6...hm..önskar jag kunde ringa ngn men känns lite elakt! åker dit så får jag se om jag kommer in- annars får jag väl vänta på the cleaners!

igår var det mys- träffa mina vänner o se idol! johan (toan) , yazmina o jesper är sämst så kvittade vem av dem som åkte ut! alice är bäst,,anna var riktigt bra igår. jag o goll fick rysningar- sandra fick rysningar när 2 killar skrek i publiken för hon tyckte det var sött- det tyckte jag var sååå ball =0) nej men låten passade anna...

somnade gjorde jag vid halv tolv- vaknande ngn gång o gick på toa- kändes inte som jag somnade om och sen ringde kl 5.00! nu har jag sminkat mig- klätt mig fint (ica skjortan) o ska tanka bilen! kuuuul va?

ps nu börjar det slås i dörrarna här- det betyder att party folket börjar komma hem! sådana fall ser jag alltid när jag jobbar o kör igenom malmö- då känns det rätt bra att vara nykter!

nej hörru ni! ha det bra idag! seees!

ciaO!


iaf inte nykter- här på oslo färjan 2006..förra onykter bilden i bloggen var typ år 2000!


2008-10-11 @ 05:30:32 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: jojjo

jag kollar inte så mkt på idol.


2008-10-11 @ 08:52:21
URL: http://jojesossosicoca.blogg.se/

Postat av: Mia

Får erkänna att Mia tittade på idol igår S

Och jag tycker faktiskt Sepideh är helt ok! :o)

Hoppas de går bra på jobb idag! :)

PUSS PUSS <3


2008-10-11 @ 10:45:06
URL: http://mihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen