tjollahopp!

var väl en normal video jag la upp i inlägget nedan ? :-) så roligt man kan ha ! kanske inte ska ha en gästbok hemma hos mig utan bara använda datorn när folk kommer hit o så får de spela in ett litet klipp! äh mac har iaf gjort ngt bra där med att installera den funktionen :-)

idag var jag seg- sovit som en stock och så vaknar man upp till riktigt höstväder minus regn . rätt mysigt men blir lite seg ! jag ska snart sätta igång med plugget så jag kan gå till stan sen- blev inte riktigt klar igår- ute efter ett kompakt puder! får se om jag kan hitta det! vill ju ha ett så nära min egen ton som möjligt så det inte blir en brun rand mellan haka och hals . not so hot ! och sen att jag använder BUS ibland gör det lite svårare att köpa foundation, puder etc då jag frågar mig, ska jag välja en som passar med min riktiga hudton eller en som passar då jag är lite brunare? dagens i-landsproblem! VAD SKA JAG TA MIG TILL? hahaaha skämt o sido!

precis haft ett långt samtal med min pappa- gaaaah vad det gör ont i en när ens föräldrar inte har det bra- även om man vet att det blir bättre. jag hatar att tänka på den dagen då de VERKLIGEN inte mår bra- jag dör hellre själv än se mina föräldrar lida. när jag var liten o gick på mormor o morfars begravning förstod jag inte hur jobbigt det måste ha varit för mamma- ändå hennes föräldrar . usch nää får sluta blogga om detta . den tiden- den sorgen . kan inte grubbla på det nu! jag hoppas vi får massor av fina år tillsammans för ens familj är ju alltid den bästa eller hur ? =)

ikväll blir det träning- lääängtar! jag har verkligen kommit in i det igen . det går upp och ned. ibland vill man bara sitta inne men jag är inne i en träningsfreak period just nu! älskar att röra mig så det är bara att tacka å ta emot- den varar inte länge =)

igår hittade sandrix och jag en jätte fin rutig klänning från gina men den var tok för avlång (hahaha)- tänker än idag på den. funderar på att pröva en mindre stl- 38 satt bra men var lite lös kring boobsen så ska pröva en 36a idag o se om den blir mindre avlång =) jag behöver nämligen en söt klänning till på söndag då andrés farmor fyller år! sandra o jag var helt överens hur den skulle ha suttit- vi borde kanske sy om den ?=)

nej nu kallar skolväskan..skuuumt!
bjuder på lite mer bilder o videos från igår......hihi!


sandra ritar vägbeskrivning till mig o andré från tågstationen på gunnesbo hem till sandrix
- kolla pingu så nyfiken han är!


äpplepaj bjöds det på- resterna i kylen ligger farligt till idag . . .


sandra







2008-11-13 @ 11:14:59 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Hihi jag var inte så nervös på systemet :P

Hahahah det ser verkligen ut som att Pingu tittar på vad jag ritar! Asså jag kan fantamej inte sluta skratta åt filmerna!!!! Puss


2008-11-13 @ 13:36:41
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandra

Hihi jaaa vi får hålla tummarna!! :)

Nee, bara för att det var så mörkt, men fin är den hihi. puss puss


2008-11-13 @ 15:41:27
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Malin

Vilka skönheter!!=)


2008-11-13 @ 21:31:28
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen