bövelen


ngt tråkiga är vi fast vi har såååå roligt

nyss hemkommen från en helt fantastisk träning- gick och kändes jätte bra . härligt när det är så va? :) nu har jag duschat o ska mysa lite framför datorn/tvn innan det blir sängen . sista skoldagen imorgon och sen är det FREEEEEEDAG! helg helg fast blir en kort en för moi ska jobba :-/ men meeeen jag får ju träfa lilla mia som är nyförälskad så där kommer nog munnarna gå som vanligt :)

imorgon ska jag till skolan igen en stund- grupparbete med tjejerna! så det är rätt lugnt sen ska jag till stan och köpa kattmat till fru lisa och titta på lite skidkläder från peak- har hitta mkt snyggt där men ajjjj vad dyrt !

idag har jag städat min lilla sketna lägenhet :) kändes så myisgt o komma hem ikväll när den luktade så gott och det bästa utav allt- lägga sig i heeelt rena lite "halvhårda" lakan! hihi! lotion på huden o favvo flanellpyjamasen ska på först!

nu är det hell´s kitchen på 3an..är det verkligen på riktigt? känns som de är vänner när kameran slocknar liksom...tycker sådana program är rätt bisarra. nej tacka bonde. var inte det bra igår? haha gay-bonden är ju bara så trevlig. känns som det kommer bli massa gosiga intriger där *skratt* sånt är väl alltid roligt att glo på! imorgon är det idol- vem åker? hoppas johan eller han robin (17år), inte rock-robin! :) fast det kan nog bli spännande imorgon eftersom små flickor röstar på johan o robin (17 år)...hoppas bara inte rock-robin eller alice åker!

på söndag är det fars dag . ni glömmer inte det va? gissa om lina har framförhållning- köpte fars dag present när jag var i usa i JUNI (!!!!!) inte likt mig men så är det så på söndag ska han äntligen få den- en lacoste golfhandduk (till golfklubborna alltså..) som de sålde superbilligt! o såklart inte kärleksfullt kort! hahaha..

ok bloggers take care...


renbäddat är bäst


2008-11-06 @ 22:15:04 Länk ett liv var det ja Kommentarer (4) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Haha ni är fantamej inte kloka!!!! :P När du precis har tagit på dig luvan så ser du ut som E.T Hahahahaha.


2008-11-07 @ 08:44:24
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Mia

Haha ni är för roliga ni :)

Ska bli kul o ses imorgon, även om jag kanske kommer vara en snarlik zombie ;)

PUSSS


2008-11-07 @ 11:48:24
URL: http://mihas.blogg.se/

Postat av: Sandra

Haha ja man lär sig något nytt varje dag ;)

Nää... från Ichi, vet inte om jag visade den för dig? Svart med volanger. Tack tack! Vad ska ni göra ikväll? :) Puss


2008-11-07 @ 16:49:16
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Malin

ha ha ha, gud vad jag skrattade när jag såg filmen, och du såg verkligen ut som han i scream!!!=)

puss=)


2008-11-07 @ 17:27:22
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen