"jogga jogga bort din sura miiiin"




jag lovade er en video - minns ni inte? eller vill ni inte se va va va ? okej den är kanske inte så bra, men jag undrar- gör detta inte ont på damen?!


 aj . . . ! ! !


tåget fick starta om för att fungera igen- helt mörkt o mysigt var det- sen blev det ljust igen som ni ser på videon =)
- som ni förstår hade jag inte så mkt att göra under väntetiden *skratt*

precis varit ute o sprungit ! giiiiiick sååå bra fast i slutet då jag precis bestämt mig för att jag hade kunnat springa världen runt fick jag ont i knät (pga för hårt underlag) men var redan klar med min 6km runda så gjorde inte så mkt .


en jätte svettig sitter i soffan
-på en handduk för jag kan ju inte duscha innan bloggen :-)

ikväll ska jag tvätta sen soooova så jag kan gå upp tidigt imorgon för lite plugg o städ av lägenheten . sandra kommer hit och ska se bonde söker fru . innan dess ska vi gå i stan ihop o äta ute eller laga mat tillsammans (?) =0)

hörs imorgon . . .

ciao!

gamla inlägget försvann när jag mobilblogga . . . men ni hann ju läsa det fast lägger upp godbitarna här under för eget minnes-bruk !



skönsång för alla vi firade i lördags


farmors goda tårta


kusinernas katt aka lazercat


elva var såklart också där


lisa och jag tog tåget till svarte på fars dag


och pappa o elisabeth bjöd på delikat middag . muuums !





2008-11-11 @ 21:20:09 Länk ett liv var det ja Kommentarer (4) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Det kvittar mig om vi äter ute eller lagar något. VI kan ju bestämma det i morgon :) Ses i morgon! Nu ska jag sova. Natti natti. puss


2008-11-11 @ 22:12:22
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: josefin

ge mig den söta lilla tjejen i blondt hår och farmors tårta, ! ser assmarrigt ut :D


2008-11-12 @ 12:40:25
URL: http://stendahl.blogg.se/

Postat av: Elli

Svaret på din fråga skulle jag tro är nej, jag tror inte att det gör ont på tanten. På mitt jobb är det flera av de gamla som ser ut så och det behöver inte vara något hårt som sitter på armen och trycker ihop den utan armen kan faktiskt forma sig själv så om hon alltid har klocka, eller någon annat på armen. Men visst ser det ut att göra ont och på jobbet kan man känna sig elak när man ser en arm som ser ut så men så känner man på armbandet eller klockan och upptäcker att det inte alls sitter hårt.



Ha en trevlig torsdagskväll! Vi ses på lördag.



(Varför tog dessa rader ingen tid att skriva när en mening skolarbete tar en kvart?!)


2008-11-12 @ 14:39:41

Postat av: Svar till Elli

Haha ok tack för svaret! jag tyckte det såg ut att göra groteskt ont men skönt att hon inte lider då =) skratt Ses på lördag!!!


2008-11-12 @ 22:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen